пʼятниця, 8 травня 2020 р.

                               Тема:"Ніколи знову"
                              
                     (онлайн-розповідь вихователя з
                     елементами   художньої    праці)

                       Доброго дня,шановні друзі!

  Сьогодні,напередодні Дня пам"яті та примирення і Дня перемоги,я хочу запропонувати моїм маленьким друзям онайн-розповідь.

 Як розповісти дітям про ті жахливі події 75-річної давнини?
  
  Про страшну війну минулого століття,про пекучі рани,які і досі болять чи не в кожній родині України.

 Минають роки,відлітають у вічність.......Але не згасає пам"ять про тих,хто поліг у боях заради щастя інших.
Давайте разом пригадаємо та віддамо данину пам"яті тим,хто загинув на фронтах Другої Світової війни та вшануємо ветеранів,яких залишилося так мало і які потребують допомоги,особливо у наші нелегкі дні.....

Моя онлайн-розповідь....

Гарного перегляду


Друзі,у мене є чудова пропозиція,давайте влаштуєм онлайн виставку.

Чекаю ваші фото з нетерпінням....

А потім влаштуємо фото-звіт
 

             Доброго ранку,мої маленькі та дорослі друзі! Сьогодні середа і я радо вітаю вас на своїй сторінці. Дітки,ви вже дорослі,адже ви...

Популярні публікації