четвер, 7 травня 2020 р.

                  Заняття по логіко-математичному розвитку
                                
                                      Тема:клад числа"


                       Доброго дня,мої дорогенькі малята!

  Ну,що позаймаємося трішки математикою?
 Я хочу запросити вас на заняття до мої колеги ,теж      
виховательки.
Впевнена ,вам буде цікаво.
Будьте уважними,активними і розумними!!!

На вас чекає СКЛАД ЧИСЛА.

Починаємо;)..... 


Правда, цікаво?

Друзі,а тепер спробуйте виконати ще таку вправу
  
  



  






На наступному занятті ми з вами повторимо склад числа з 5-10.
Буду з нетерпінням чекати на наступну зустріч.

До побачення!!!!

Ваша  Тетяна Володимирівна;)))

             Доброго ранку,мої маленькі та дорослі друзі! Сьогодні середа і я радо вітаю вас на своїй сторінці. Дітки,ви вже дорослі,адже ви...

Популярні публікації