четвер, 14 травня 2020 р.

                     
                       Тема:День здоров`я

                          Ранкова зарядка


 Увага,сьогодні 14 травня оголошую День здоров`я.
 Шановні батьки,як ви гадаєте,чи знають ваші діти,що таке здоров`я?

 Так, знають,але,нажаль,не всі розуміють,що треба робити для того,щоб бути здоровим.
Батьки,поговоріть з дитиною про здоровий спосіб життя,про те,що необхідно займатися спортом,багато гуляти на свіжому повітрі,дотримуватися правил особистої гігієни,не їсти не миті фрукти і овочі,поясніть,що корисно для організму,а що шкідливо.....
 А ще,щоранку робіть зарядку
 Ви зі мною згодні?
 Тоді запрошую вас і ваших дітей до ранкової гімнастики
Як настрій?
Ми починаємо......


Сподобалось?
Чекаю на фотозвіт
Пам`ятайте,що Здоров`я-це чарівна країна,це краса,це те,що потрібно берегти завжди,це найбільше багатство кожної людини
Будьте зорові!!!! 




 https://youtu.be/W3e70fCFgyM


                Триває День Здоров`я!





 Шановні батьки ,як часто ми задумуємося над харчуванням дитини?
 Як заохотити малюка до здорового харчування дитини?
 Які продукти вважаються шкідливими?
 А саме головне,як переконати дитину,що чіпси,фаст -фуд,сухарики,газовані напої не є корисними для дитячого організму.
На допомогу вам цікавий корисний мультик:)

https://youtu.be/Zxaj7Gcj-CA

             Доброго ранку,мої маленькі та дорослі друзі! Сьогодні середа і я радо вітаю вас на своїй сторінці. Дітки,ви вже дорослі,адже ви...

Популярні публікації